Cóż, zdecydowałeś się wejść w marketing mobilny.
Całkiem ekscytujące, co? Cóż, z wyjątkiem tego, że jest tak wiele informacji, że nie masz pojęcia, od czego zacząć! Nie martw się jednak, oto kilka wskazówek dotyczących marketingu mobilnego. Poniżej wymieniono kilka wskazówek, które pomogą Ci zacząć i zorganizować, dzięki czemu możesz stać się odnoszącym sukcesy marketerem.Pracuj nad kompozycją wiadomości. Możesz użyć tylko 160 znaków, więc bądź zwięzły, ale jasny. Przy wysyłaniu wiadomości tekstowych dopuszczalne są skróty lub „mówienie tekstu”. Twoja wiadomość o rezygnacji może również zawierać tego rodzaju wiadomość. W ten sposób możesz zapisywać postacie. Możesz uzyskać dobre pomysły od niektórych tłumaczy.Dołącz wiadomości o standardowych kosztach wiadomości do dowolnego formularza rejestracji na marketing mobilny. Wielu konsumentów ma teraz nieograniczone plany przesyłania wiadomości, ale dla tych, którzy płacą za pomocą wiadomości lub mają określony miesięczny limit, dostarczenie tej wiadomości gwarantuje, że wiedzą, że mogą zobaczyć opłaty związane z wiadomościami, które zdecydują się otrzymywać od Twojej firmy.Zdobądź szkolenie. Wielu dostawców faktycznie oferuje programy szkoleniowe dotyczące bezpiecznego i prawidłowego prowadzenia kampanii marketingu mobilnego. Osoby te nauczą Cię wszystkiego, od tego, jak często wysyłać oferty i wiadomości, po przepisy, których będziesz musiał przestrzegać podczas trwania programu. Skorzystaj z tego.Rozejrzyj się za różnymi firmami. Wszystkie firmy zajmujące się marketingiem mobilnym różnią się stylem i metodami. Znalezienie tego, które jest najlepsze dla Twojej firmy i Twoich klientów, może być tak proste, jak odwiedzenie ich stron internetowych. Nigdy nie zadowalaj się pierwszym, który znajdziesz bez sprawdzenia, co mogą zaoferować inne firmy.Zawsze staraj się, aby wiadomości mobilne były zwięzłe.
Ludzie w ruchu potrzebują wiadomości, które szybko i zdecydowanie przejdą do rzeczy.
Telefony komórkowe mają również stosunkowo małe ekrany, dlatego ważne jest, aby dostosować wiadomości tak, aby odzwierciedlały ten ograniczający czynnik. Postępując zgodnie z tą wskazówką, będziesz w stanie dotrzeć do większej liczby osób z bardziej efektywnym przekazem.Nie używaj skrótów tekstowych w mobilnym przekazie marketingowym. Chociaż komunikacja między osobami jest akceptowalna, wygląda to nieprofesjonalnie w przypadku firmy. Unikaj także używania wielkich liter w wiadomości. Twoi konsumenci poczują się, jakby ktoś na nich krzyczał. Dopuszczalne jest jednak użycie w wezwaniu do działania wszystkich wersalików.Nie ma na świecie powodu, dla którego starsze media nie mogłyby znaleźć się w Twojej nowej mobilnej kampanii marketingowej. Musisz tylko przemyśleć, w jaki sposób ten materiał jest prezentowany Twoim klientom. Na pewno będziesz musiał pomyśleć o usprawnieniu go, skróceniu i o wiele bardziej przejmującym.Zintegruj swoją mobilną kampanię reklamową z każdym innym aspektem reklamy, aby zoptymalizować jej efekty! Zanotuj to na swoim blogu i na internetowych kontach społecznościowych. W ten sposób utrzymasz w swojej pętli promocyjnej wszystkich potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy znajdują się w biurze, samochodzie, czy czekają na autobus!Kody QR to fala przyszłości, jeśli chodzi o reklamę. Kody QR lub kody szybkiej odpowiedzi wykorzystują obraz, który jest skanowany do urządzenia mobilnego i zawierają trochę informacji. Użyj kodów QR, aby połączyć mobilne ekskluzywne kupony rabatowe lub informacje o produkcie dla swojej firmy.Czy nie czujesz się lepiej po przeczytaniu wszystkich tych wskazówek? To było dużo informacji do przeczytania, ale przynajmniej teraz wiesz, co robić i od czego zacząć plan marketingu mobilnego. Poza tym zawsze możesz odwołać się do powyższej listy wskazówek, jeśli kiedykolwiek zapomnisz którejkolwiek z nich.