Kiedy jesteś właścicielem własnej firmy – lub nawet pracujesz dla kogoś innego – inwestowanie czasu i pieniędzy w taktykę marketingową może naprawdę się opłacić.
Kiedy ludzie nie wiedzą, że istniejesz, nie zarobisz ani grosza. Jeśli chcesz być inny niż inni, powinieneś zająć się marketingiem wideo. Oto kilka wskazówek dotyczących marketingu wideo, które mogą Ci pomóc.Po opublikowaniu filmu podaj swój adres internetowy w opisie filmu. W opisie zechcesz również umieścić kilka słów kluczowych opisujących Twój film. Pomoże to użytkownikom znaleźć Twoje informacje, a wyszukiwarki skutecznie uszeregują Twój film. Twój adres internetowy może również znajdować się w Twoim filmie.Tworząc filmy w celach marketingowych, warto szczerze rozmawiać z odbiorcami. Jeśli ludzie wpadną na pomysł, że jedyną rzeczą, o której myślisz, jest osiągnięcie zysku, zwiększy to prawdopodobieństwo, że będą robić interesy gdzie indziej. Chociaż nie ma nic złego w chęci osiągnięcia zysku, zawsze najpierw musisz myśleć o swoich klientach.Jeśli masz sklep stacjonarny, nie myśl, że filmy online nie mogą promować Twojej firmy. Mogą i robią. Zacznij od wideowycieczki po swoim sklepie, przedstawiając się i prezentując swoje najlepsze produkty i usługi. Wykonany prawidłowo marketing wideo może pomóc spersonalizować Twoją firmę i dotrzeć do nowych klientów. Włącz więc ten aparat i pokaż światu, dlaczego powinni handlować w Twoim sklepie.Utwórz kilka filmów instruktażowych, które są odpowiednie dla Twojej firmy. Pomoże ci to, ponieważ jest wiele osób, które korzystają z Internetu, aby dowiedzieć się, jak wykonać określone zadanie. Tworząc filmy instruktażowe, pomożesz komuś w określonym zadaniu, a w zamian dowie się o Twojej firmie.Rozważ zorganizowanie konkursu, w którym Twoi klienci przesyłają filmy, które stworzyli dla Twojej firmy, a następnie wyświetlaj je okresowo zamiast własnych. Klienci uwielbiają widzieć swoją nazwę w świetle, a te wspaniałe dzieła sztuki pomogą promować Twoją firmę, a z czasem mogą nawet stać się wirusowe.Większość ludzi docenia uczciwość.
Tworząc film, upewnij się, że jest to coś, co naprawdę Cię pasjonuje.
Przyjęcie bardziej przejrzystego, szczerego tonu będzie dla widzów oznaką rzetelności i wiarygodności.Jeśli masz produkt, który jest dość trudny w użyciu, powinieneś stworzyć film, który udzieli użytkownikom wskazówek krok po kroku. Docenią czas, który poświęciłeś na wyjaśnienie im swoich produktów. Dzięki temu będzie bardziej prawdopodobne, że przyjdą do Ciebie w poszukiwaniu dodatkowych produktów.Świetnym sposobem na zaangażowanie użytkowników w marketing wideo jest pozostawienie kilku pytań bez odpowiedzi lub sprawienie, aby Twoje filmy były prowokujące do myślenia. Zachęci to Twoich widzów do zaangażowania Cię w komentarze i da Ci możliwość porozmawiania z nimi na poziomie osobistym. Kiedy komunikujesz się z widzami, budujesz z nimi więź na poziomie osobistym.Pamiętaj, aby udostępnić film, gdzie tylko możesz. Wyślij go rodzinie i znajomym za pośrednictwem poczty e-mail. Bloguj o tym. Rozpowszechniaj przekaz wśród swoich klientów za pomocą systemów mailingowych i mediów społecznościowych. Opublikuj filmy na YouTube, Facebooku lub w dowolnej innej popularnej domenie do udostępniania multimediów. Rozpowszechniaj informacje na całym świecie!Niech Twoje filmy będą zwięzłe. Staraj się, aby filmy nie przekraczały trzech minut, aby przyciągnąć uwagę widza. Możliwe jest nagranie pięciominutowego wideo, ale więcej jest nierozważne. Niech będzie krótki i słodki.Te wskazówki są dostępne, aby Ci pomóc. Marketing wideo jest modny i nowatorski, więc musisz wziąć udział w tym gorącym nowym trendzie marketingowym. Korzystanie z wideo może naprawdę pomóc Twojej firmie odnieść sukces.